Το inkjetshops.gr (εφεξής Κατάστημα) είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης αναλώσιμων ειδών (μελάνια, tones, cd’s κ.λπ) μέσω διαδικτύου της επιχείρησης Θ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ, η οποία εδρεύει επί της οδού Εθνομαρτύρων 10, στην Τρίπολη, ΤΚ 22131.

Τηλέφωνο: 2710 243496

Email: info@inkjetshops.gr

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρόντες όρους, καθώς περιλαμβάνουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη χρήση της ιστοσελίδας και την υποβολή παραγγελιών. Η χρήση του Καταστήματος και η υποβολή παραγγελιών προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των κατωτέρω όρων και προϋποθέσεων.

Το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες του, πάντοτε εντός του πλαισίου που θέτει το νομικό πλαίσιο και τα συναλλακτικά ήθη.

Περιορισμός ευθύνης

Το Κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

Οι χρήστες συμφωνούν να μη χρησιμοποιούν το Κατάστημα και τις πληροφοριακές του υποδομές για την αποστολή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, οποιασδήποτε φύσης παράνομο περιεχόμενο.

Πληροφορίες για τα προϊόντα

Το Κατάστημα δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που περιλαμβάνονται σε αυτό, τόσο σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος, όσο και σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής μας ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Το Κατάστημα δεν είναι σε θέση να παράσχει εγγυήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Δεσμεύεται, ωστόσο, να ενημερώσει τους πελάτες σχετικά με τυχόν μη διαθεσιμότητα το συντομότερο δυνατό μετά την υποβολή της παραγγελίας.

Δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας

Το σύνολο του περιεχομένου στο Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. καλύπτονται από δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας είτε του ιδιοκτήτη του Καταστήματος είτε τρίτων μερών, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική /ψηφιακή εγγραφή & μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της επιχείρησης. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το Κατάστημα ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, παρατίθενται στο Κατάστημα για τους νόμιμους σκοπούς του Καταστήματος. Η εμφάνισή τους εντός του Καταστήματος δεν θα πρέπει με κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

Ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών

Το Κατάστημα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (ΦΕΚ Β΄969/22.3.2017).

Στο πλαίσιο αυτό, σας ενημερώνουμε ότι ως καταναλωτής, έχετε τη δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που τυχόν προκύψουν από τη σύμβαση ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων από το Κατάστημα, κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση 70330/2015.

H πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιτρέπει τόσο σε Ευρωπαίους καταναλωτές όσο και σε εμπόρους (προμηθευτές) που εδρεύουν στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές που ανακύπτουν από συμβάσεις πώλησης ή παροχής υπηρεσιών που συνάπτονται μέσω διαδικτύου, ξεκίνησε τη λειτουργία της.

Μέσω της πλατφόρμας στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr, ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά την καταγγελία του και να συμφωνήσει με τον καταγγελλόμενο προμηθευτή ποιος από τους αναγνωρισμένους φορείς επίλυσης διαφορών θα αναλάβει την εξωδικαστική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς, η διεκπεραίωση της οποίας θα γίνεται εντός 90 ημερών από την παραλαβή του πλήρους φακέλου από τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης

Στην Ελλάδα, η διαδικασία ηλεκτρονικής επίλυσης της διαφοράς γίνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έχει ορισθεί ως εθνικό σημείο επαφής της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (άρθρο 5β της υπ’ αριθ. 70330οικ./2015 Κ.Υ.Α. ΦΕΚ Β’ 1421). Η εξωδικαστική επίλυση των διαφορών για όλους τους εμπορικούς κλάδους γίνεται από την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» που αποτελεί αναγνωρισμένο φορέα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.

Εφαρμοστέο Δίκαιο

Συμφωνείται ρητώς πως κάθε διαφορά μεταξύ χρηστών ή/και πελατών του Καταστήματος διέπεται από το ελληνικό δίκαιο και υπόκειται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων της Τρίπολης.